معرفی کتاب های دفاع مقدس در صدر برنامه ها 

معرفی کتاب های دفاع مقدس در صدر برنامه ها 

تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۹
حجت الاسلام علی شهدادی گفت: معرفی کتاب های دفاع مقدس به ویژه زندگی نامه شهدای شاخص که در کتابخانه زندان موجود می باشد، یکی از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس است و در همین راستا حلقه های کتابخوانی را راه اندازی کرده ایم.

حجت الاسلام «علی شهدادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: معرفی کتاب های دفاع مقدس به ویژه زندگی نامه شهدای شاخص که در کتابخانه زندان موجود می باشد، یکی از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس است و در همین راستا حلقه های کتابخوانی را راه اندازی کرده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری تربیت اداره زندان جیرفت افزود: در این طرح کتابخوانی از زندانیان خواسته شده تا کتاب های مورد نظر را مطالعه کرده و چکیده ای از کتاب ها را نوشته و به ما تحویل دهند.

وی اظهار کرد: هدف ما از اجرای این برنامه، آشنایی زندانیان با سبک زندگی و سیره شهدا است تا پس از آزادی سبک زندگی و سیره آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام شهدادی ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت این هفته، برگزاری شب خاطره است که با دعوت از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در حال برگزاری است.

مدیر کانون فرهنگی هنری تربیت اداره زندان جیرفت ادامه داد: بازخوانی وصایای شهدای دفاع مقدس از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با مشارکت زندانیان طرح ختم قرآن کریم هدیه به روح شهدای دفاع مقدس در حال برگزاری است.

حجت الاسلام شهدادی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون، برگزاری محفل انس با قرآن کریم است که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری تربیت اداره زندان جیرفت عنوان کرد: علاوه بر این در آستانه شروع هفته دفاع مقدس اقدام به فضاسازی کرده و از اولین روز این هفته نیز نواهای دفاع مقدس را پخش می کنیم.

وی یادآور شد: شرکت پرسنل اداره زندان جیرفت در گلباران قبور مطهر شهدای شهرستان و حضور در نماز جمعه این هفته، از سایر برنامه هایی است که به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اجرا شد.

 

حجت الاسلام شهدادی در خاتمه تاکید کرد: قطعا گسترش و ترویج سبک و سیره شهدا در جامعه موجب کاهش آسیب های اجتماعی و بزهکاری می شود.

پایان پیام/ 586